Bára Fojtová - nový člen Trojlístku

10.07.2014 23:02

 

Ahoj, jak se přihodilo, že ses stala členkou Trojlístku?
No podle mě je to tak nějak v rodině :) Také mi není jedno, co se v Bedřichově děje a beru to za jednu z možností, jak to ovlivnit.

 

Oficiálně do Trojlístku vstupuješ nyní, ale již od podzimu se věnuješ kroužku Trojlístkáček. Jak Tě napadlo tento kroužek založit?
Chtěla jsem docílit toho, aby děti nebyly zalezlé jen u počítače a zároveň je scelit.

 

Splnilo založení Trojlístkáčku Tvoje očekávání?
Zatím ano.

 

Jaká činnost měla u dětí v Trojlístkáčku největší úspěch?
Pečení perníčků a návštěva koní na den dětí.

 

Čemu by ses ještě chtěla v Trojlístku věnovat?
Já se nebráním pomáhat na jakýchkoliv akcích, ale spíše se věnovat akcím pro děti.

 

 

Co se Ti VYBAVÍ, když se řekne:

Škola, kterou nyní studuji - sama nevím. Musím to dostudovat, pak se rozhodne.

Bedřichov - domov, přátelé, rodina, místo, kde jsem sama sebou.

Můj nejoblíbenější koníček - pečení dortů, kvítka, je toho moc :)

Můj zlozvyk - to se neříká

Můj oblíbený film - Sex ve městě

Jídlo, které nesnáším - vše, kde je příliš cítit ocet

Hody - tradice, sešlost parádních lidí

Akce nebo činnost, které se vyhýbám - nevyhýbám se ničemu. Vše, co mám za úkol, se snažím dělat na plno a dát do toho vše - i do toho, co mě nebaví.

¨

 

Při jaké příležitosti ses NAPOSLEDY:

Smála - já se směju pořád

Pro něco nadchla - je toho moc

Vytočila - z bratra nebo z jeho úžasných kamarádů

Styděla - to bych si dala, kdybych to sem uvedla

 

VÝBĚR

Trenky, nebo slipy?

Světlovlasý, nebo tmavovlasý?

Schwarzenegger, nebo DiCaprio?

Lucie Vondráčková, nebo Aneta Langerová?

Klaus, nebo Havel?

Čoch, nebo diskotéka?

Hospoda, nebo restaurace?

Počítač, nebo sport?

Dovolená u moře, nebo po památkách?

 

—————

Zpět