David Fojt - nový člen Trojlístku

13.04.2014 10:30

 

Ahoj, jak se přihodilo, že ses stal členem Trojlístku? Když jsem byl menší, rád jsem chodíval s bráchem uklízet po nějaké akci a říkal jsem si, že bych se rád někdy stal součástí Trojlístku. Jednoho dne za mnou přišel Pavel a sen se stal skutečností :-)

Čemu by ses chtěl v Trojlístku věnovat? Jelikož se rád pouštím do všeho možného, tak je mi to celkem jedno. Zjistím to, až se v Trojlístku víc rozkoukám.

Tvůj bratr byl několik let předsedou Trojlístku. Dovedeš si představit, že bys ho někdy následoval?  To obnáší asi hodně zodpovědnosti, práce a času. Nevím, jestli bych to dokázal zvládnout. Ale nikdy neříkej nikdy :-)

 

 

Co se Ti VYBAVÍ, když se řekne:

Škola, kterou nyní studuji – kámoši, učení, sranda, hodiny strávené čučením do obrazovky

Bedřichov – Domov – místo, kam se vždycky rád vracím.

Můj nejoblíbenější koníček – Bezpochyby Sršeň :-)

Můj zlozvyk – koušu si nehty

Můj oblíbený film – Trabantem až na konec světa

Jídlo, které nesnáším - Kuskus

Dakar – Sledování výsledků dlouho do noci, Tatra

INE KAFE – Kytara, basa, bicí a vyprodaný klub + ty nejlepší písničky :-)

Akce nebo činnost, které se vyhýbám – sečení trávy

 

Při jaké příležitosti ses NAPOSLEDY:

Smál – při vyplňování tohoto dotazníku :-)

Pro něco nadchl – v pololetí školního roku – nadchl jsem se spravit si známky J

Vytočil – Když mi někdo jen tak bere moje věci

Styděl – Nevzpomínám si

 

VÝBĚR:

Trenky, nebo slipy?

Blondýna, nebo tmavovláska?

Lucie Vondráčková, nebo Aneta Langerová?

Horňák, nebo dolňák?

Klaus, nebo Havel?

Čoch, nebo diskotéka?

Hospoda, nebo restaurace?

Počítač, nebo sport?

Dovolená u moře, nebo po památkách?

 

—————

Zpět