Robin Fojt - nový člen Trojlístku

17.05.2012 21:56

 

Do Trojlístku vstoupil další Fojt :)

 

 

Ahoj, mohl by ses na úvod představit?
Narodil jsem se v roce 1995. Studuju zahradnickou školu, rád bych ji dodělal a následně šel na výšku a pokračoval v rodinné firmě. Mám dvě mladší sestry.

Co se ti zatím v životě nejvíce podařilo?
Dostat se na střední.

Kdo tě přivedl do Trojlístku?
Rodiče.

Čemu by ses chtěl v Trojlístku věnovat?
Rád bych s taťkem dělal steaky, maso atd.

Kdy se plánuješ ostříhat? :)
Až bude čas a peníze.

 

Co se ti vybaví, když se řekne:

Bedřichov – vesnice, ve které mám rodinu a kamarády. Prostě vesnice, která mně přirostla k srdci.

Příjemně strávený večer – pivo nebo víno, parta lidí a pohodová atmosféra

Ideální dovolená – vinný sklípek, pivovar, parta pohodových lidí, klidně kdekoliv na světě

Lidská vlastnost, která mě dokáže vytočit – urážlivost

Můj zlozvyk – ranní dlouhé vyspávání

Bouda – Záložní místo na pití, kecání, zašívání, když není čoch nebo nějaká akce

 

Oblíbené a neoblíbené

 

 

oblíbené

Neoblíbené

Jídlo

Steaky, zabijačka, uzený

Instanční polívky, UHO, školní bramborová kaše

Pití

Svijany, podkováň, víno, bedřichovská pálenka

Jelziny a tyhle sračky

Hudba

Čochové

Disko

Film

Komedie, akční filmy

Americké romantické komedie

Seriál

Útěk z vězení, TBBT

Šeherezáda

 

Výběr

Trenky, nebo slipy?

Blondýna, nebo tmavovláska?

Lucie Vondráčková, nebo Aneta Langerová?

Horňák, nebo dolňák?

Klaus, nebo Havel?

Čoch, nebo diskotéka?

 

—————

Zpět