Petra Havlíčková - nový člen OS Trojlístek

16.01.2011 11:11

Po dlouhé době do OS Trojlístek vstoupila osoba něžného pohlaví.

Ahoj Peťo, co nám o sobě povíš?

Pracuji jako učitelka mateřské školy v Lysicích, při zaměstnání studuji Univerzitu Hradec Králové - učitelství v mateřské škole. Mezi mé koníčky patří lyžování, kterému se věnuji i pracovně jako instruktorka. Mám ráda sporty všeho druhu, společenské hry, zábavu všeho druhu, ráda posedím s kamarády, vymýšlím nové věci…

Kdo tě přivedl do Trojlístku? 
Do Trojlístku mě přivedla tak trochu moje práce a hlavně Leonka. Byla jsem požádána o nápad na akci - rozsvěcování vánočního stromu. A tak se nějak při přemýšlení a povídání v hospůdce dalo slovo a stala jsem se členkou Trojlístku.


Neuvažovala jsi o vstupu dřív?
Dřív jsem možná uvažovala, ale spíš teoreticky než opravdu. Byla jsem ráda, že po mně nikdo nic nechce, jelikož svých aktivit mám dost. A jako většina lidí se šla ve výsledku jen bavit.  I když neříkám, že mě to nelákalo. A na druhou stranu mně to ani nikdo nenabídl, pokud si dobře pamatuji.

 
Čemu by ses chtěla v Trojlístku věnovat?

Věnovat bych se chtěla asi všemu, co doposud děláte. Ale více bych chtěla podpořit tu stránku, která se týká dětí. Děti tady těch možností moc nemají - většinou jen ze ZŠ nebo rodiče a čas je drahý. Víc bych podpořila společných akcí rodiče a děti – různé cesty, výpravy, hry bez hranic – brát rodinu jako tým.


Dovedla by sis představit např. založení nějakého pravidelného kroužku v naší obci?
Ano dovedla, vedu kroužek flétny v mateřské škole. A o který by mělo jít? To bude nejlepší se zeptat rovnou dětí.

Co se ti vybaví, když se řekne:


Trojlístek – akce, zábava


Bedřichov – domov, hříbky, sníh

Silva Všianská – kamarádka, upřímnost, rychlost, akce, semetrika - !!! v dobrém!!! Ona ví proč…(smích)  

Chlapi - práce, sranda, flirt, údiv

Čtyřkolka – požitek, příroda, klid, volnost

Příjemně strávený večer – večeře, bowling, kino, přátelé, klideček, grilovačka
 

—————

Zpět



Diskuse

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.